Všechno je jen o lidech

3. 02. 2017 17:21:46
Všechno je jen o lidech. Využívám (resp. do dneška jsem využívala) velmi hojně a velmi ráda přepravní službu PPL. Jezdil k nám řidič. Dlouhou dobu, stále stejný, vždy milý, vždy ochotný.

Dopravce PPL jsem zvolila vždy, když jsem si mohla vybrat. Vždy jsem tuto přepravní službu preferovala a před všemi známými i neznámými vychvalovala.

Při posledním doručování něčeho se nás náš Pan řidič Pavel ptal, jestli máme velké slzy. My se ptali - proč že bychom měli mít velké slzy? No že je budeme asi ronit, protože se musíme rozloučit. Byl přeložen. Prý nějaké stížnosti v Chomutově. Netuším, zda si stěžoval někdo na něj, nebo jakou to mělo souvislost. Já jsem si stěžovat nemohla a to nikdy. Před vánoci byl schopen a ochoten přijet i v půl desáté večer. Netušila jsem, jakou pravdu měl. Roníme velké slzy.

Roníme velké slzy. Ode dneška.

Někdy v lednu jsem si cosi objednala. Internetově, jak jinak. Včera jsem dostala zprávu, že dnes se mi to objednané bude doručovat. A tak jsem se docela těšila. Vždy se těším, když mám mít něco nového. Trochu té radosti potřebujeme občas všichni.

Dnes tedy radost opravdu nemám. Doléhá na mě dlouhá zima, pošmurné počasí, málo světla... Známe to všichni. Do toho pan doručovatel zmíněné přepravní služby. Sice neochotně, ale donesl mi balíček až do kanceláře (podle předpisů prý nemusel, prý se doručuje za první zavřené dveře). Chci platit dobírku kartou (to je taky jedna z výhod PPL, pro kterou jsem jí měla ráda). Ale pan doručovatel nemá platební terminál, protože ho prý má vybitý a dobíjí se mu v autě. A není to jeho vina, že není nabitý. Ten předchozí pan doručovatel mu ho předal nenabitý. Musím s ním jít k tomu autu. Jestli nepůjdu, balíček si zase odveze. Nakonec jsem tedy šla.

Vylezu před barák, tam mě už k autu nenutil jít (byla tam břečka a já měla pantofle), ale zato na mě hejknul, že doufá, že mám občanku. Měla jsem jí. Ale protože mezitím se ke mě choval jako hulvát, neměla jsem v úmyslu mu jí ukazovat. Ani na tom netrval, ten "nenabitý" platební terminál z auta přinesl, požádal mě o platební kartu, vložil jí do platebního terminálu, nechal mě zadat PIN a pak se mě s úšklebkem v obličeji zeptal, jestli mu hodlám dát tu občanku. Nehodlala jsem. Nemá na to právo. Aspoň se domnívám, že nemá. Legitimovat mě má právo, aspoň podle toho, co nás učili, jiný orgán.

Platila jsem platební kartou, na které je moje jméno uvedeno. Balíček jsem platila. Ne zcela malou částku. Proč bych se u toho ještě měla prokazovat občankou, to mi rozum nebere. Stejně tak jako mi rozum moc nebral, ale neřešila jsem, když jiná přepravní služba pro změnu zase nechtěla ani podpis s tím, že si to podepíše sama...to je už ale jiný příběh.

Takže, když mi pan doručovatel sdělil, že mi bez občanky balíček nedá, popadla jsem svojí platební kartu a opustila bojiště. Ještě jsem ho slyšela říkat, že jsem si ho už zaplatila. Přesto jsem byla tak zhnusená, doslova zhnusená, že jsem odešla. Volala jsem na zmiňovanou dopravní službu, asi na zákaznickou linku. Ta se s doručovatelem spojila. Prý zaplaceno nebylo. Takže možná bylo, možná nebylo. Zjistím na účtě.

Výsledkem je, že už nikdy tohoto pana doručovatele nechci vidět. Pokud to bude možné, už asi nikdy nebudu využívat služby zmiňované přepravní společnosti. A přitom jsem s ní do té doby byla naprosto, ale opravdu 100% spokojená.

Všechno je jen o lidech.

Přeji aspoň Vám pěkný víkend.

Autor: Hana Dufková | pátek 3.2.2017 17:21 | karma článku: 23.02 | přečteno: 652x

Další články blogera

Hana Dufková

Jak to vidím já - všechno má svůj vývoj

ANO, JE TO TAK A TAK MUSÍ BÝT. VŠECHNO SE VYVÍJÍ. I PROTESTY ZEMĚDĚLCŮ. TENTOKRÁT I U NÁS V ČESKÉ REPUBLICE.

8.3.2024 v 20:58 | Karma článku: 13.96 | Přečteno: 250 | Diskuse

Hana Dufková

Zemědělci - pamětníci na Chomutovsku takové sucho nepamatují

U nás v Ústeckém kraji je letos takové sucho, jaké ani takoví pamětníci, jako je předseda Krajské agrární komory Ing. Jaroslav Brožka, nepamatují.

26.7.2022 v 11:41 | Karma článku: 13.72 | Přečteno: 489 | Diskuse

Hana Dufková

Šetřím, šetříš? Jdeš příkladem?

V neděli 24. července jsem sledovala na CNN Prima NEWS debatu mezi pány Vystrčilem a Havlíčkem. Kromě jiných "zajímavostí" jsme se opět dozvěděli, že máme šetřit. A tak jsem se jako řádný občan této země taky znovu zamyslela.

25.7.2022 v 11:06 | Karma článku: 44.52 | Přečteno: 5651 | Diskuse

Další články z rubriky Ekonomika

Ladislav Jílek

Něco k huti Liberty

My starší ji známe pod jménem Nová huť Klementa Gottwalda. Ti ještě starší ji znali pod jménem Jižní závod, který jí dali Němci, kteří ji začali stavět během 2SV.

25.3.2024 v 16:35 | Karma článku: 22.65 | Přečteno: 596 | Diskuse

Milan Smutný

Nesnesitelně drahá láce solárních a větrných zdrojů

Daňoví poplatníci v Německu se vztekají: v rozporu s vládní ideologií zjišťují, že zelená tranzice levnými zdroji ze slunce a větru se nejen nekoná, ale devastuje ekonomiku, soukromé i veřejné rozpočty a vede k politickému chaosu.

25.3.2024 v 11:31 | Karma článku: 35.70 | Přečteno: 903 | Diskuse

Markéta Šichtařová

Co se to děje s úroky?!

Už tento týden bude znovu Česká národní banka rozhodovat o nastavení jejích úrokových sazeb. A ekonomové ve svých reportech skoro o ničem jiném nemluví.

20.3.2024 v 8:00 | Karma článku: 34.90 | Přečteno: 1565 | Diskuse

Karel Trčálek

Čelíme statistickému zkreslení paní Šichtařové!!!

Počet lidí, kteří jsou přesvědčení, že je paní Šichtařová ekonomka, v roce 2023 stoupl o 173 000 na 4,224 milionu lidí. Vyplývá to ze statistik paní Šichtařové...

18.3.2024 v 8:43 | Karma článku: 19.36 | Přečteno: 496 | Diskuse

David Kunc

Ekonomické události 11. týdne

Americká inflace se delší dobu pohybuje nad 3 %. Aby inflace zpomalila, bude muset zpomalit i americká ekonomika - což, se možná již pomalu začíná dít. Dokud v USA nenastanou podobné symptomy jako v EU, bude inflace patrně vyšší

18.3.2024 v 6:56 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 69 | Diskuse
Počet článků 19 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1234

Jsem ta, která si myslí, že venkov má být živý. A snaží se pro to něco dělat. Aspoň podle svých možností.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...