Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

To není jen Česká pošta. Reklamoval jsem v poměrně známém a velkém obchodě, reklamaci uznali a chtěli do svého PDF (poslali mailem) doplnit číslo konta, kam poslat vrácenou částku. Poslal jsem jim to v PDF, podepsaném mým kvalifikovanám podpisem s certifikátem pro danou organizaci. Nestačilo. Musel jsem to digitálně podepsané PDF vytisknout, fláknout tam své razítko a ruční podpis, tohle naskenovat a poslat. Takže nakonec jim stačil obrázek, u kterého si nemůžou být jistí naprosto ničím. Ale hlavně že tam vidí otisk razítka a nějaký čmáranec rukou (nemluvě o tom, že razítko si taky můžu nechat udělat libovolné).

2 0
možnosti
HD

Taky mám takovou zkušenost. Jenže to jsou soukromé korporace. Kdežto zde se pohybujeme na půdě státního podniku Česká Pošta, která je certifikační autoritou a v podstatě sama neuznává, co sama dělá a to jak podpisové certifikáty, tak konverze dokumentů. A navíc, jako státní podnik (chápu, není to státní správa) nemá minimálně stejné povinnosti jako každý jiný podnikatelský subjekt? Komunikovat prostřednictvím datové schránky?

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1234x
Jsem ta, která si myslí, že venkov má být živý. A snaží se pro to něco dělat. Aspoň podle svých možností.

Seznam rubrik