Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zase je důvod nadávat;-) Taky jsem si všimla, že je dnes na blogu víc žluto:-)

0 0
možnosti

Proč všichni nenadavaji treb na ty kvetouci smrky? I kdyz kvetou a pyluji taky, nikdo proti nim nebroji, někteří dokonce ani nevěří, že by mohly žlutě pylovat. Proč nikomu nevadí rozkvetlé a taky pylujici pampelišky? Dnes jsem si byla par jejich květů nasbírat. Sotva se pampelišky člověk dotkne, hned je celý žlutý. To ale nikdo neřeší. Proč asi? ;-)

0 0
možnosti

A co teprve Repka u soudu.

0 0
možnosti

:-).....Já Vás také pochválím! Jako bývalý celoživotní zemědělec a obdivovatel pěkné přírody to mohu potvrdit ! R^R^R^V

1 0
možnosti
Foto

I13v36a96n 65M14a37r44e24k

4. 5. 2018 14:26

Karma a souhlas p.Dufková. Ale šla jste na to z té nesprávné strany. Za kritiku řepky, Agrofertu a A.B. byste nasbírala daleko vetší karmu. R^ [>-]

A propos, ještě jsem neviděl, že by liják někde vyplavil pole z řepkou, jak se to běžně děje u zmiňované kukuřice. 8-o

4 0
možnosti

To taky. Porovnání řepky a kukuřice by asi stálo za to. Ale laickou veřejnost by to asi stejně nezajímalo. A Vám díky

2 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1234x
Jsem ta, která si myslí, že venkov má být živý. A snaží se pro to něco dělat. Aspoň podle svých možností.

Seznam rubrik